Gezonde Bounty Ballen

De meest gepinde pin van mijn pinterestaccount en ik heb hem zelfs nog nooit uitgeprobeerd! Wat voor zichzelf respecterende blogster kan dat nu over haar hart krijgen? Daar moet verandering in komen! Want zoals je ziet is het iets met chocolade..

Ik doe niet aan plagiaat nog zou ik met de eer van iemand anders willen gaan lopen en daarom krijg je om te beginnen de link naar het recept: Bounty ballen

Maar voor je doorklikt vraag je je misschien af of het wel de moeite is.

Well, if it tastes like a bounty, if it smels lika a bounty, if it kinda looks like a bounty… It’s a Bounty!

Het smaakt echt naar een gewone Bounty, het is heerlijk, gezond en echt heel makkelijk klaar te maken! Maar onder het mom ‘vele handen maken licht werk’ heb ik er toch een professionele kokkin bij geroepen om mij even te helpen.

En ze heeft goed werk geleverd. De balletjes rollen was wel wat moeilijker. Ik heb gewoon wat extra water toegevoegd om ze wat ‘rolbaarder’ te maken. Gesmolten kokosolie is ook nog een idee.

De chocolade er over doen deed ik dan door de balletjes door de chocolade te rollen. Ze waren iets te brokkelig om ze op een vork te prikken. Maar de professionele hulp vond dat ook een makkelijker oplossing.

Ze vallen wel redelijk zwaar, wat eigenlijk goed is, zo eet ik ze niet allemaal tegelijk op. En nu, 4 dagen na ‘maakdag’ zijn ze nog even fris en lekker als toen! Aleja, een uurtje geleden toch, misschien zijn ze nu al minder lekker… Ik denk dat ik ze dringend een moet proeven voor ik dit post… hmmmmm .. check! Nog even lekker!

Klinkt het als iets dat jullie ook zouden maken? Ik hoop het wel!

Meer gezonde inspiratie kan je vinden op mijn Pinterest- bord: ‘suikervrij leven’

2 gedachtes over “Gezonde Bounty Ballen

Geef een reactie

